Monday, March 1, 2010

kejamkan dunia neyh??

aku da tgk mcm2 ragam owg da...ade itu ade neyh...plg aku xpuas ati depan kite wat baek blakang ckp busuk punya..xpe2...lu buat skarang t lu rase balek..karma babe..lg2 wa kurang senang nan kawan time wa senang jew...time diew susah gua dicarik na minx pape then da senang ape cer? hhahaha xpe aku xkesah...aku suke sgt beb...biasela dunia en? xsumenyew hepi..aku xkesah jew...slagi aku mampu sabar aku sabar..manusia neyh ade tige je tahap sabar diew...law aku da meletup aku minx maap byk2la..tgn aku jenis maen capai jew barang depan mate...so slagi aku sabar neyh ko pown sedarla...jgn wa sampai ptos kawan nan lu sudahla..wa pedulik apew? xkesahla lu sape...ade pengaruh kew...laki kew...pompuan kew...wa buat baek lu buat balek kat wa cmtu..wa respect lu respect balek ape ade susah? wa xpenah berkire bai same lu..bkn nan lu jew sume kawan2 wa wa xberkire la..asal time wa susah lu owg tlg...itu jew crite diew..wa harap lu sedarla...law wa layan lu cm sial pas neyh wa minx maaf sebanyaknyewla...wa da cube yg terbaek utk sabar...

No comments: