Saturday, June 27, 2009

kebosanan cuti telah terubat!

yeah smalam ramai geng da balek dari bercuti...hehhehe...windu sungguh nan kawan2...we going out eat...then play dota....hehehhe lame gile men dota...lame towl ta men dota nan geng2...mase2 aku tertekan, cdey n sgalanye kawan jela plg byk wat aku hepi ilangkan cdey kami...dowg akan slalu cube wat aku gelak...aku sayang gile kowg dowh! yeah2 balek dr men dota...singgah jan jup beli burger....hehehhe...then nek uma borak2! gosh! kitorang memang byk cite smalam....first topic yeah we gossip2! but i cannot list it here....too private! then we changed the topic into the ghost topic...yeah dis is da mast likely topic of mine! wahahahaha ayat cm haram jew en...cite sal pocong la...besh2! then we discuss about genting who arranged the ticket n kat mane nak jumpe b4 gerak..hehhehe next topic is malam ney nye projek! projek pew? gerak pavi uh tgk transformer...hahahaha n lastly we chat about 'HARI KIAMAT!' oh gosh! yeah i little bit realise all my sin...byk towl cite2 tanda2 kecil n besar yg da berlaku..tatot aku...means aku ade iman lg uh! wahahahaha. yeah then we realise that it is already 6 a.m! wtf! bowak ta ingt dunia nyew..hehehhe..then everybody g membute...hahhaa..aku je ta ley tido...coz da dekat seminggu aku tido sian n malam ta tido langsung...aku on9 la pg td...n aku cdey bout sumthing...haih! then aku maen pes sampai pening...pas tu men dota balek...hehhehe....dhny tbe2 bgn na kuar nan aweknyew...aku g antaq dye g uma aweknyew then aku balek uma..n yeah once more time! aku bgn kul 7 p.m g! wahahahah

No comments: