Thursday, June 25, 2009

bosan2! haha!

1. Bekas kekasih saya adalah :
lanziao! curang!

2. Saya sedang mendengar :
p.ramlee merepek dalam cite MASAM MASAM MANIS

3. Mungkin saya patut:
kurangkan ego n tempered!!

4. Saya suka :
movie.nyanyi.texting!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
hepy go lucky

6.Saya tak paham :
kenape sy ta dapat lupekan dye!

7.Saya kehilangan :
byk mende...

8.Ramai yang berkata :
muke sy cm pompuan!

9.Makna nama saya :
pemimpin...haha!

10.Cinta itu adalah:
Unik. Pelik. bodoh. sial.celake.sedap.layan.byk la!.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
usha sy sambil senyum kambeng.

12.Saya akan cuba :
habiskan dip sy!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
DUSTA!

14.Telefon bimbit saya :
w910 but in memory becomin c902..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
carik makanan n on9 wahahah!

16.Saya paling meluat apabila :
orang ta sedar diri n kuang aja!

17.Pesta/Parti adalah :
Tempat untuk menghabiskan duet dan menambahkan dosa

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
hamster

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
kecik2...ley dapat wet raye!

20.Hari ini :
saya xde mood! sy cemburu! sy saket ati!

21.Malam ini saya akan :
download cite!

22.Esok pula saya akan :
layan transformer nan kawan bek kat pavi

23.Saya betul-betul inginkan :
chenta sejati n wang yg byk! haha

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
selekeh!!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ts.pavi.mid valley!!!

26.Makanan Barat atau Jepun :
Barat je!!

27.Bilik yang terang atau gelap:
gelapla...ley berangan n tido!

28.Makanan segera adalah :
mahal!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
mak nak makan durian x?

30.Siapa yang anda mahu Tag?
sesiapa sahaja!

No comments: