Saturday, June 6, 2009

aku serba salah..

semenjak dua ney...aku nyew mood ta betol jew...aku ta pasti ape perasaan aku kat ko g skunk...pasal hal2 cam ney..aku layan owg yg rapat nan aku macam syial...aku kesian kat dowg...tp bile mood aku da tade memang susah aku na layan owg..kekadang aku jd jeles tgk kawan2 boley epi2 tp apesal uh aku susah sgt na hepi.. ta sampai mase g kowt..aku minx maaf kat sape2 yg trase nan prangai aku n sape yg prasan aku brubah.. bukan niat aku na jd cmney.. sape yg kenal aku mesti paham nan perangai aku... lg satu... aku p0wn tetawla pe aku nak wat kat mamat sowg ney... ati aku panasz towl nan diew... dr dulu lg asal ape aku ade dye nak join jew... ko apehal? aku ta ske dowh perangai ko cm uh..please la..dont appear in my life anymore...aku takot aku terhentak jew muke lu bai!..aku sendiri ta pasti ape perasaan aku skunk n nape aku jd cm ney...kekadang aku nek rimas uh..

No comments: