Wednesday, April 8, 2009

hari2 menjelang peperiksaan!

adeh.. makin dekat final ney makin gemuruh darah akuw..sem ney mcm2 aku nye dugaan..tp awi ney aku agak epi la bile test eco aku dpt 77! double7 uh! ahahah...seb bek lulus w0o! hahahha awi ney juge aku mengacau yus anis dan elisa..ahahahah maaf yew abang ehsan ngn abg john...aku tade niat papew..sajew jew kaco elisa uh! ko botak jgn nak bahan2 aku ngn elisa ke apew...ko kenal diew lbey en? ahahahah...dapat lg sowg kawan baru! heheh..besh2! dapat kawan baru tp ilang kawan bek...owh kenangan silam...ahahahh poyo gile ayat...sedangkan exam lg 2 weeks tp aku xde prepareration g ney..wawawawaw...aku yakin aku ley pass sume! plg penting aku nak lulus maf! sy sayang madam marsita! sy akan wat yg terbagoz! eheheh..(padahal td lari cluz diew!) wahahah. apabila kemalasan melanda...aku monteng jew cluz awi ney...ahahahah..keje aku kaco lisa jew...maaf lg skali botak dan john! ahahaha. macam mane aku nak pass far ney! nyampah sial...tengah2 pk pasal final..teringat balik hal2 berlaku dalam sem ney...kekadang hepi n mast goes to bad feel lowh...cdey gak.. xpe aku taw tu dugaan tuhan! chaiyok2! kepade usop n yaz! weh aku dak baek la! nape kowg xnak caye!? agagag and bile wan dah berkate..bbootaaakkk! dengan nada yg gedix aku dan geng mule tergelak2! padan muke ko tak...dlu bahan akuw...wahahahhaa..heh! memikirkan mase depan n bakal...bile la akan dapat pengganti beliau..lame sgt da ney menyolo...ahahahha..eh2 da menyimpang dr tajuk..berbalek kepade final exam...next week aku jew la yg g kolej wat consultation ngn men marsita n mdm salwani...dua2 uh sub jek aku lemah! maf and far! damn hard! aku berharap cry mark eco aku mgt aku dan yg laen bagozla! yg penting bel B dalam tangan! wahahah...to u all who read dis, do pray for my succes in my final exam keyh? agaggaga! salam!

No comments: