adeh.. makin dekat final ney makin gemuruh darah akuw..sem ney mcm2 aku nye dugaan..tp awi ney aku agak epi la bile test eco aku dpt 77! double7 uh! ahahah...seb bek lulus w0o! hahahha awi ney juge aku mengacau yus anis dan elisa..ahahahah maaf yew abang ehsan ngn abg john...aku tade niat papew..sajew jew kaco elisa uh! ko botak jgn nak bahan2 aku ngn elisa ke apew...ko kenal diew lbey en? ahahahah...dapat lg sowg kawan baru! heheh..besh2! dapat kawan baru tp ilang kawan bek...owh kenangan silam...ahahahh poyo gile ayat...sedangkan exam lg 2 weeks tp aku xde prepareration g ney..wawawawaw...aku yakin aku ley pass sume! plg penting aku nak lulus maf! sy sayang madam marsita! sy akan wat yg terbagoz! eheheh..(padahal td lari cluz diew!) wahahah. apabila kemalasan melanda...aku monteng jew cluz awi ney...ahahahah..keje aku kaco lisa jew...maaf lg skali botak dan john! ahahaha. macam mane aku nak pass far ney! nyampah sial...tengah2 pk pasal final..teringat balik hal2 berlaku dalam sem ney...kekadang hepi n mast goes to bad feel lowh...cdey gak.. xpe aku taw tu dugaan tuhan! chaiyok2! kepade usop n yaz! weh aku dak baek la! nape kowg xnak caye!? agagag and bile wan dah berkate..bbootaaakkk! dengan nada yg gedix aku dan geng mule tergelak2! padan muke ko tak...dlu bahan akuw...wahahahhaa..heh! memikirkan mase depan n bakal...bile la akan dapat pengganti beliau..lame sgt da ney menyolo...ahahahha..eh2 da menyimpang dr tajuk..berbalek kepade final exam...next week aku jew la yg g kolej wat consultation ngn men marsita n mdm salwani...dua2 uh sub jek aku lemah! maf and far! damn hard! aku berharap cry mark eco aku mgt aku dan yg laen bagozla! yg penting bel B dalam tangan! wahahah...to u all who read dis, do pray for my succes in my final exam keyh? agaggaga! salam!
Wednesday, April 8, 2009
Monday, November 24, 2008
cite ni sgt menginsafkan aku!
Saya suka tengok jari awek saya...Cantik betul... Sungguh! Sampai takut nak pegang...Bukan takut patah...Tapi takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other Di satu hari yang giler forever depan yang maha Esa... Saya suka tengok rambut awek saya...Cantik betol... Sungguh!Sebab tu saya belikan tudung... Bukan sebab jeles orang lain tengok jugak.... Tapi takut nanti terbakar dek api neraka Di suatu hari yang giler forever Saya suka tengok body awek saya...Cantik betol... Sungguh! Sebab tu saya belikan dia telekong, Supaya mase die jumpa dengan Kekasih die Yang Utama Dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya. Saya pun tumpang dapat pahala. Pheh syoknye... Saya sedih tengok awek saya..Tak tido, tak makan rindu kat saya...Saya pun macam tu jugak,Ada problem yang sama.. Die tanya apa ubatnya?Saya pun bagi die Quran untuk penenang jiwa... Semoga lebih cintakan Nya dari saya... Saya sedih tengok awek saya Selalu pesan macam-macam kat saya... "Makan, minum, drive elok-elok tau.. Nanti awak sakit saye susah ati bla bla bla bla" katenya... Tapi bila tengok movie sama-sama burn asar maghrib gitu Die tak kata satu aper pun...Berdosanye saya.... Kesimpulannya saya memang sayang dia... Nak jumper die giler forever... Yang forever punye forever... Di dunia dan akhirat terutamanya, Janji nak share heaven sama-sama... Bahagia selamanya... Semoga kami saling mengingati,Dosa sendiri pun infiniti... Nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...Semoga kami menginsafi diri...Ya Allah ampunkanlah kami.... Semoga kami dapat bersama selamanya nanti...
P/S - andai anda seorang wanita muslimah... Mesti seronok kan kalau pasangan kita berfikiran camtu... Then kalu anda seorang muslim... Apa kata tanamkan dalam hati camtu... Cinta tu anugerah Allah... Pandai-pandai la kita menjaga nikmat Allah itu ye... Semoga saya pun ambik iktibar gak... insyaAllah...
P/S - andai
Thursday, November 13, 2008
sendiri-may [kena sial ngn idop aku!]
Dinginnya di malam ini
Suasana pilu
Terkenang daku kembali
Sejarah silam
Setelah engkau pergi
Sepi hati ku
Terpadamlah api cinta
Musnah harapan
Mengapa engkau sanggup
Berubah fikiran
Hanya kerana peristiwa itu
Kau hancurkan kota cinta
Yang kita bina bersama
Di masa yang lalu
c/o
Kini aku terus terseksa
Oleh kepalsuan cinta mu
Tinggallah aku sendiri
Menanggung derita ini
Setelah engkau pergi
Tertutup hatiku
Tak mungkin bercinta lagi
Biarku sendiri
Suasana pilu
Terkenang daku kembali
Sejarah silam
Setelah engkau pergi
Sepi hati ku
Terpadamlah api cinta
Musnah harapan
Mengapa engkau sanggup
Berubah fikiran
Hanya kerana peristiwa itu
Kau hancurkan kota cinta
Yang kita bina bersama
Di masa yang lalu
c/o
Kini aku terus terseksa
Oleh kepalsuan cinta mu
Tinggallah aku sendiri
Menanggung derita ini
Setelah engkau pergi
Tertutup hatiku
Tak mungkin bercinta lagi
Biarku sendiri
Monday, November 10, 2008
inginkan seorang anak!!
die comel sgt!
aku nak kawen ah!
tp aku still mencari calon!
ade da yg aku suke...
tp..
xpela...
aku xsesuai kot kat diew..
jaoh beza aku ngn diew...
xpela...
serah pada tuhan jela...
sejak 2menjak niy...
nk sgt2 jd sowg bapa...
ntahla!!
ahahahahhaha...
p/s : blaja xabes lg da menggatai!! hahahah..
pe ah ku niy!
=p
Tuesday, November 4, 2008
Subscribe to:
Posts (Atom)

